You never know how strong you are until being strong is the only choice you have...

30.12.14

Adéu 2014! Hola 2015!


Ja és aquí, l'esperat cap d'any. És un moment nostàlgic. Recordes tot allò fet al llarg d'aquest any. És un moment excitant, emotiu. Tens en ment tot allò que planteges fer aquest nou any que se't presenta. És una altra oportunitat, és una estona més per poder gaudir dels teus, per fer allò que més t'agrada, per viure intensament. 

Recordo el meu 2014. Prometia molt. No per viatges, ni per bogeries. Em prometia salut, allò més important. I s'ha portat bé. Ha estat un any molt dur, llarg, pesat, cansat i, a vegades, se m'acabava la paciència. Però he aconseguit estar curada (al menys, això sembla! en aquests casos, mai es pot dir clarament...) i ara puc gaudir de fer feina de la universitat (encara que sigui a distància), veure la meva família i els meus amics (encara que no poden estar acostipats ni res!), anar a fer llargs passejos per la meva estimada ciutat (molt tapadeta! que no sigui el cas...), en fi, portar una vida pràcticament normal. I m'encanta i em meravella a cada instant. A vegades, hi ha algun moment que faig alguna d'aquestes petites coses o d'altres, em paro un moment i somric pensant en què feia poc no ho podia fer "amb el senzill que és i no ho podia fer! i ara sí! i tot el que queda! què guai!" i llavors, en aquell petit somriure fugadís, em sento la persona més feliç del món. 

Somio en el 2015. Sé que també promet molt. Promeses diferents. Promeses més adequades a una noia de 21 anys. Promet molts riures, molts moments més amb les persones que estimo (allò que fem o siguem on siguem, serà millor amb els meus!!), viatges (somio en mi en un avió anant a algun paratge amb amigues), festes (de tot tipus! entre les quals, les orles de final de carrera amb les de la meva promoció, encara que aquest any, a causa de la salut, encara no acabi), gaudir de l'amor, conservar les amistats de tota la vida i fer-ne de noves, i felicitat...! Ser feliç tal qual, amb cada petita cosa del dia a dia! I més salut! Salut per aquí i salut per allà! Amb el desig a les estrelles de no tornar a tenir càncer mai més. 
Sé que serà un gran any. Tinc un pressentiment. 
A més, el 5 sempre ha estat el meu número preferit. 
Potser aquest any em portarà sort ;).

MOLT BON ANY 2015 A TOTHOM! 
Gràcies per seguir aquest petit bloc :)! I els meus millors desitjos per tots i totes vosaltres per aquest any que aviat comença! Que us aporti tot allò que desitgeu, que somieu, que sospireu... :)

Una forta abraçada,

C.

No hay comentarios:

Publicar un comentario